я накосячил только с PWM2, но режим Center-aligned у меня сразу использовался.
читаем
http://e2e.ti.com/group/motor/b/blog/ar ... art-5.aspx-The two PWM signals for each side of the H-Bridge must be center-aligned. Notice the “L” and the “R” signals in the diagram above. The middles of the high-side pulses between the two signals are aligned, as indicated by the dashed vertical lines. Similarly, the middles of the low-side pulses are also aligned. This condition is easily created by selecting the correct operating mode of the PWM module on most motor control processors.
-The Left and Right PWM threshold values
MUST always be equal and opposite in polarity. For example, if the “Left PWM” signal is a sinusoidal waveform, then the “Right PWM” signal must be the same sinewave shifted by 180 degrees. This distinction will become important when we extend this technique to three-phase systems.
простым переключением PWM1 PWM2 этого не добиться
вот что получается
а вот с изменёнными CCR1,CCR2,CCR3
У меня, кстати, на оборотах дай бог фигачит
Но очень плохо ведет себя на старте и на удержании оборотов. Т.е. если тормозить руками - встает резко.
А с другим pwm иначе?
Добавлено спустя 41 минуту 6 секунд:я три вывода у TIM1 спалил, похоже отвалилась земля между силовой частью и контроллером на полных оборотах.